• Profil • Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości • Zaloguj
Strona Główna
• FAQ  • Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Rejestracja • Zaloguj



 Ogłoszenie 
http://www.sa-mp.xx.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Pawno dla "Zielonych"
Autor Wiadomość
Dawid 
Administrator



Wiek: 22
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 27
Wysłany: 2009-04-12, 21:18   Pawno dla "Zielonych"

"Witam w poradniku do tworzenia map w pawno dla początkujących"



Lista rzeczy potrzebnych do tworzenia mapy:


- Program Pawno lub PawnoX
- Pliki includes do programu Pawno
- SA-MP 0.2.2 server + Client



Zaczynamy!



1.Odpalamy samp_debug.exe znajduje się w folderze z grą GTA:SA jeżeli mamy zaisnalowane SA-MP
2.Klikamy na Launch Debug.
3.Lista dostępnych komend:
/save - zapisuje: ID postaci lub ID wozu (jeśli jesteśmy w pojeździe), współrzędne x,y,z, obrót postaci, bronie
/vsel - załącza wybór pojazdów
/v (id pojazdu) - spawnuje pojazd o podanym ID
/interior - Dowiesz się jaki ID ma interior w którym jesteś (0 jest na zewnątrz, dwór)
F11 i F12 - wybór postaci.



Koordy - czyli współrzędne, które zapisywaliśmy w samp_debug.exe są w pliku: savedpositions.txt w folderze z grą GTA: SA. Gdy chcemy dodać to co zapisaliśmy kopiujemy wybraną linijke i wklejamy do kodu źródłowego mapki.



Jak dodać skin do mapy?



1.Otwieramy savedpositions.txt, gdy mamy zapisane dane.
2.Mamy przykladowo takie coś:

AddPlayerClass(280,2251.9480,2490.2117,10.9908,204.1822,0,0,0,0,0,0); //


Żółty - ID SKINA
Zielony - Współżędne X, Y, Z
Czerwone - Kamera, obrót gracza (Angle, Ang)
Błękitne - ID broni
Białe - ilość amunicji

No i co z tym dalej zrobić?


Wklejamy


AddPlayerClass(280,2251.9480,2490.2117,10.9908,204.1822,0,0,0,0,0,0); //

do



public OnGameModeInit()

Całość wygląda tak:



public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(280,2251.9480,2490.2117,10.9908,204.1822,0,0,0,0,0,0); //
}


Jak dodać auto do mapy?


1.Otwieramy savedpositions.txt, gdy mamy zapisane dane.
2.Mamy przykladowo takie coś:

AddStaticVehicle(522,1873.4491,-1369.9558,13.1138,185.8868,7,7); //


Żółty - ID pojazdu
Zielony - Współżędne X, Y, Z
Czerwony - Kamera, obrót pojazdu (Angle, Ang)
Niebieski - 1 kolor pojazdu
Pomarańczowy - 2 kolor pojazdu


No i co z tym dalej zrobić?

Wklejamy


AddStaticVehicle(522,1873.4491,-1369.9558,13.1138,185.8868,7,7); //


do



public OnGameModeInit()


Całość wygląda tak:


public OnGameModeInit()
{
AddStaticVehicle(522,1873.4491,-1369.9558,13.1138,185.8868,7,7); //
}




"Krótki poradnik jak dodać Skina i Auto"



Dawid Lewandowski :mrgreen:
 
   Podziel się na:     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo



jak wygląda adopcja psa | pegaz opony | najlepszy najszybszy Serwis komputerowy pruszków sprawdź już dziś | Bardzo kreatywny fotograf weselny, robiący doskonałe sesje w plenerze, polecam dla par z Gorzowa Wielkopolskiego, które planują ślub. | Najlepsze ceny Skup laptopów ursus prowadzimy również serwis

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - SITEMAP - manga
Style created by PiotreQ9 | - SITEMAP - manga
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 7